Dida-Boza-logo
Close

Zaboravili ste zaporku?

Dida-Boza-logo

Uvjeti korištenja, obveze i prava korisnika Dida Boža web trgovine

Načini plaćanja

Plaćati možete kreditnim karticama Amex, Visa, Mastercard, Diners, putem PayPal računa, virmanom ili pouzećem.

Plaćanje pouzećem je moguće isključivo za robu s dostavom u Hrvatskoj. Cijena dodatka na uslugu pouzeća iznosi 6,25 kn s uključenim PDVom.

American ExpressDiners Club InternationalVisaMasterCardMaestroMasterCard® SecureCode™Verified By Visa

Dostava

Dostavljamo unutar Hrvatske i svih zemalja europske unije. Dostava robe vrši se dostavnom službom GLS. Troškove poštarine snosi Kupac. Važno: terminski rokovi dostave se odnose isključivo na radne dane.

Tablica terminskih rokova dostave po zemljama u EU. 

Informacije su informativne prirode i ne obvezuju prodavatelja na ispunjenje roka isporuke.
 
ZonaDržavaradni dani / ukupno
 Hrvatska5-7
 Hrvatski otoci6
Zona 1Slovenija, Mađarska5
Zona 1Slovačka, Austrija, Češka7
Zona 2Poljska , Njemačka7
Zona 2Belgija, Nizozemska8
Zona 3Rumunjska7
Zona 3Italija8
Zona 3Bugarska, Danska, Velika Britanija, Irska9
Zona 4Litva, Latvija, Estonija8
Zona 4Švedska9
Zona 4Grčka, Finska10
Zona 4Francuska9
Zona 5Španjolska, Portugal9

 

Fleksibilna dostava
Nakon narudžbe za prijevoz paketa, primatelja obavještavamo putem SMS-a i/ili e-mail-a da će paket u domaćoj distribuciji biti uručen sljedećeg radnog dana, adresu dostave i eventualni iznos pouzeća.
Drugu e-mail poruku ili SMS šaljemo ujutro na dan dostave, sa 3-satnim vremenskim intervalom za očekivano vrijeme dostave. Nakon neuspjelog pokušaja dostave primatelj dobiva obavijest i može odabrati jednu od 5 mogućnosti za slijedeću dostavu (dostava na novu adresu, dostava u drugo vrijeme, osobno preuzimanje u GLS depou, odbitak pošiljke te davanje suglasnosti da se paket ostavi na dogovorenom mjestu).

Povrati i reklamacije

Ukoliko je učinjena pogreška od strane Prodavatelja ili se radi o oštećenju na naručenom artiklu, kupac je dužan u roku od 7 dana napisati reklamaciju na email webshop@didaboza.hr i priložiti fotografiju oštećenja na proizvodu. Ukoliko se reklamacija uvaži, prodavatelj je dužan u roku od 30 dana od dana primitka email reklamacije Kupcu zamijeniti proizvod.

Za rješavanje spora, zadužena je EU platforma za internetsko rješavanje sporova

Uvjeti prodaje

Ovi uvjeti kupnje definiraju postupak naručivanja, plaćanja, isporuke i povrata odnosno reklamacije robe ponuđene na našoj internet stranici.

Isporučitelj (Prodavatelj) robe ponuđene na ovim stranicama je Hermes International d.o.o., OIB 81810672657, a Kupac robe je posjetitelj internet trgovine koji izvrši elektronsko plaćanje Prodavatelju za narudžbu barem jednog proizvoda. Osnovna cijena je izražena u kunama i uključuje PDV. U web trgovini se prikazuju i cijene u stranim valutama, a vezane su uz tečaj kune prema srednjem tečaju Hrvatske narodne banke (HNB). Hermes International d.o.o. je u sustavu PDV-a.

Sigurnost vaših podataka

Unos i prijenos osobnih podataka i podataka o broju kreditne kartice zaštićen je najvišim sigurnosnim standardima koje osigurava WSPay sustav za on-line autorizaciju kreditnih kartica u skladu sa zahtjevima kartičara i kartičarskih brendova te PCI DSS standarda. Autorizacija i naplata kreditnih kartica radi se korištenjem sustava WSPay za autorizaciju i naplatu kartica u realnom vremenu.
Hermes International d.o.o. obavezuje se pružati zaštitu osobnim podacima kupaca, na način da prikuplja samo nužne, osnovne podatke o kupcima/ korisnicima koji su nužni za ispunjenje naših obveza; informira kupce o načinu korištenja prikupljenih podataka, redovito daje kupcima mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li ili ne da se njihovo ime ukloni s lista koje se koriste za marketinške obavijesti branda Dida Bože. Ukoliko korisnici pristanu na dobivanje obavijesti, Hermes International d.o.o. će se voditi načelom najbolje prakse, te će se putem newslettera obratiti korisnicima gdje će se komunicirati promotivne ponude branda Dida Boža, najviše do pet puta godišnje.Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi djelatnici Hermes Internationala d.o.o. i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.